martedì 12 agosto 2014

Testo "Oggi è Duminica" Brano dei Calandra & Calandra

OGGI E’ DUMINICA
Calandra B. Maurizio Calandra Giuseppe




Oggi è duminica e vaiu a mari
Oggi è duminica  mi vogghiu scialari
La machina è posteggiata a lu suli
Facemu Prestu è tardu  nnamu a spirugghiari

Pigghiu la sdraiu e l’ombrelloni
Li tuvagghi a crema e lu borsoni
la maschera li pinni a palla e lu gommoni
La pasta a fornu li cannola e lu miluni


Oggi è Duminica e minni vaju a mari
Oggi è Duminica mi vogghiu sulu scialari
Oggi è Duminica a nenti vogghiu pinsari
Oggi è Duminica  e minni vaju  a …!!!????

Oggi è Duminica e vaju mari
Oggi è Duminica mi voghiu scialari
Lu stereo nta la machina è misu a palla
E me mugghieri  a lu  ciancu me c’abballa

Giru a sinistra   (Pigghiu) la statali
Scinnu astutatu pi risparmiari
E mentri pensu oggi  la jurnata e bona
nta la testa sentu un cantu di sirena

Oggi è Duminica e minni vaiu  a mari
Oggi è Duminica e a nenti vogghiu pinsari 
Oggi è Duminica e mi firmau la stradali

FAVORISCA Patente e libretto  …..(CHI DICI…????)
Patente e libretto ….(CHI DICI…???)
Librettu e patenti chi fa un ci senti  CHI DICI ..!!!??



  semu a mari… semu tutti a mari…..
semu a mari ….. semu tutti a mari

semu a mari… semu tutti a mari…. 
semu a mari …. semu tutti a mari …
semu …!!!! semu a mari

semu a mari… semu tutti a mari…..
 semu a mari ….. semu tutti a mari
semu a mari… semu tutti a mari…..
 semu a mari ….. semu tutti a mari …
semu …!!!! semu a mari



Oggi è Duminica e  vaju a mari
Oggi è Duminica  mi vogghiu scialari
La macchina la porta ora me mugghieri
E semu persi  puru  n’menzu a sti trazzeri

Tira dittu NO..!!!a destra vota
mancu centu metri e si bucau la rota
picchi cu cancia a strata vecchia pi la nova
sapi soccu lassa e un sapi soccu attrova 




Oggi è Duminica è minni vaju a mari
Oggi è Duminica e nenti mi po firmari
Oggi è duminica  mi vogghiu sulu scialari
oggi e duminica e semu tutti a


     semu a mari… semu tutti a mari….. 
semu a mari ….. semu tutti a mari
semu a mari… semu tutti a mari….
 semu a mari …. semu tutti a mari …
semu …!!!! semu a mari

semu a mari… semu tutti a mari…..
 semu a mari ….. semu tutti a mari

semu a mari… semu tutti a mari….
 semu a mari ….. semu tutti a mari …
semu …!!!! semu a mari









Nessun commento:

Posta un commento