lunedì 28 aprile 2014

Testo "LU MATRIMONIU TIRITUPPI e T'APPI"

LU MATRIMONIU Tirituppi e t’appi
Calandra  Maurizio & Calandra Giuseppe

Tra 2 simani Ju mi maritu….Un m’aju pruvatu ancora mancu lu vestitu
Dopu 20 anni di stari zitu…….Tra 2 simani forsi..Ju mi maritu

Quasi cuntenti foru l’amici e parenti …..qualcunu dissi viri  dopu ti nni penti
menu felici  fù  lu ZZu Antoniu …Dissi sugnu contrariu  a stu matrimoniu

cunfetti boni e bouquè  quantu nna rota….tra spinni e spanni spennu assai  sulu nnà vota
tra discussioni murmuri e lamenti …..si presentaru quasi tutti li parenti    

  (Patri Cottone) misu a l’artari ..nni rissi PRESTU E’ TARDU  vati a maritari ..????
Tra un Patri Nostru  e nn’ Avi Maria me cumpari chiù l’aneddi un n ‘avia

Unn ‘attrova   chiù l’aneddi lu parrinu s’arrabbia …
interrompi L’Omelia e me soggira aggiannia la me zita mi talia e la curpa duna a mia
e cu fa a fotografia dici mi chi camurria.. arrivau lu Saristanu e l’aneddi avia n’manu….
(Cit ..Marcia nuziale)
RIT.Senza tuppu un t’appi..cu lu tuppu t’appi
Senza Tuppu  un t’appi cu lu  Tuppu  t’appi  comu t’appi t’appi
tirituppi e tappi cu tuppu e tacchi
tra tacchi e tuppu tirituppi tappi  comu t’appi t’appi
menu cuntenti fu lu Zzù  NITTU   iddu mi rissi Viri di filari dittu ..!!!!

instrumental


fora la chiesa a la nisciuta  ….lanciu di risu e gran battitu di manu
fotu di ritu cu tutti quanti  …. Strincìti un pocu e tu mettiti d’avanti

Chi firnicia quantu pinseri
Ciuri ,chiesa ,orchestra sala e cammareri
Menu cuntenti fu lu ZZu’  VITU iddu mi rissi t’avii a stari ancora zitu

lu cammareri  menzu stunatu versà lu vinu giustu supra a (Don  Tanino )
tra n’arancina e la cassata   chistu mi voli rovinari  la jurnata
la jurnata e rovinata ..Don Tanino  s’arrabbia dici giustu giustu a mia
e me soggira aggiannia me mugghieri mi talia e la curpa duna a mia
e cu fa a fotografia dici mi chi  camurria ..arrivau lu saristanu e li bicchiera avia n’manu
cin cin …bacio bacio bacio  Abballa i Sposi ..!!!!
RIT.Senza tuppu un t’appi..cu lu tuppu t’appi
Senza Tuppu  un t’appi cu lu  Tuppu  t’appi  comu t’appi t’appi
tirituppi e tappi cu tuppu e tacchi
tra tacchi e tuppu tirituppi tappi  comu t’appi t’appi

RIT.Senza tuppu un t’appi..cu lu tuppu t’appi
Senza Tuppu  un t’appi cu lu  Tuppu  t’appi  comu t’appi t’appi
tirituppi e tappi cu tuppu e tacchi
tra tacchi e tuppu tirituppi tappi  comu t’appi t’appi….(sfinire a libidine)

lu chiu deciso fu lu ZZù Totò..dissi ora tutti a la casa va si no ..!!!

Nessun commento:

Posta un commento